miercuri, 5 septembrie 2012

Alina Mungiu: "trebuie să şi plîngă la urmă cineva"...

Un text de citit şi recitit integral, că venise vorba despre salvatorul statului de drept, un anume Băsescu... Ne mai amintim de metoda partidelor-satelit...  Nu? 
(Eu, personal, îmi amintesc şi cum Monica Macovei şi-a pus secretarul să mă sune, în 2006, ca să mă convingă să îl conving pe Paul Goma să facă cerere pentru dobândirea cetăţeniei, şi când i-am spus că eu am trimis la Ministerul Justiţiei o petiţie şi vreau să mi se răspundă legal, tovarăşii mi-au trimis un răspuns scris, în care tovarăşa ministru mă anunţa că Paul Goma este... cetăţean român. Între timp, se verificaseră şi refăcuseră hârtiile la MAI)


"Ce criterii de integritate pot spăla faptul că Daniela Andreescu la guvern şi Sorin Blejnar la fisc, oamenii Elenei Udrea, favorita lui Traian Băsescu, sînt cei care au organizat captura statului de către PDL? Ce au combinaţia asta de gurişti să le spună celor cărora li s-a tăiat ajutorul pentru insulină, pentru copiii cu sindrom Down, sau pensiile şi salariile aflate sub media naţională, sau care deşi muncesc singuri fără să fi găsit vreodată o slujbă (sîntem pe locul 1 din Europa la categoria persoanelor self-employed) au fost trimişi de guvernul Boc să facă coadă lunar la patru birouri să îşi plătească dările şi de Daniel Funeriu la şcoli să se înscrie în clasa pregătitoare ? Că asta e la ora asta masa de votanţi contra lui Băsescu, nu vampirii băutori de sînge ai statului de drept. Ce are combinaţia asta să spună relevant acestor oameni, ca să îi facă din nou să dea o majoritate preşedintelui care a patronat peste toate astea ? « Sus inima »? (Mai bine încercaţi cu creierul)."

"Ca să nu întrebe cineva, mă grăbesc să precizez care este rolul rezervat Monicăi Macovei, singura ne-preşedintă din această combinaţie. Rolul ei este să transfere credibilitate la toţi luptătorii contra vampirilor, să primească tot focul de la USL, şi să întreţină chestia externă cu lovitura de stat parlamentară, singura care l-a salvat pe Băsescu. Ea e, cu alte cuvinte, cu treaba, cît o nouă generaţie de impostori cu sînge proaspăt ia locul celei vechi. Şi, desigur, vorba lui Dorin Tudoran, trebuie să şi plîngă la urmă cineva. Şi locul ăsta îi e rezervat ei."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu